Te invit la White Immunity Party

Limfa noastra este pusa in miscare prin miscare! Limfa ca limfa, dar ce ne pune in miscare endorfinele, serotonina? Aceste minunate molecule ale fericirii? Pe ele cum le generam si cum le punem in miscare?

Am observat faptul ca dansul imbina aceste doua “efecte” asupra corpului nostru. De fiecare data cand dansez (chiar si atunci cand mergeam cu cadrul in urma fracturii de col femural) se genereaza in corpul meu o stare de bine, o stare de “da se poate” si mai ales o emotie care striga de fericire “viata e frumoasa!”

Asa ca te invit la dans. Haide sa invatam salsa, sa invatam sa simtim ritmul pentru ca mai apoi sa simtim ritmurile vietii.

Te invit la White Immunity Party la Danssa Studio – 25 octombrie, ora 19:40 

Te invit la White Immunity Party la Danssa Studio –  studioul de dans care organizeaza cele mai frumoase petreceri. Absolut de fiecare data cand am fost la o petrecere Danssa m-am simtit minunat! Sora mea a decis sa mearga la cursuri si in urma cu o saptamana stralucea la Danssa Broadway Show – o petrecere fabuloasa, eleganta, oferita de cursanti Danssa Studio. S-a transformat foarte mult. Imi povestea ca este “sunt momentele mele”, “e timpul meu, pentru mine ma duc acolo”.

14692134_358726107802743_180699516294630844_o14707849_358726104469410_9148931798060634686_o

Ce se va intampla?

Eu voi face sucuri si smoothie-uri pentru imunitatea noastra si voi tine un miniworkshop despre  strategiile pe care trebuie sa le stii pentru a face bauturi bune pentru imunitate. Cu alte cuvinte: cum sa structurezi bauturile din vegetale, fructe si superalimente astfel incat sa previi inflamatia in corp si sa faci rezerve enzimatice.

img_0250

Echipa Danssa si instructorii de acolo se vor asigura ca te vei distra si vei invata o coregrafie care sa te faca sa te simti extraordinar si care sa-ti puna in miscare limfa si miculete si atat de doritele molecule ale fericirii. Care sa iti de ai incredere in tine si care sa iti aduca bucurie.

Ce trebuie sa faci ca sa participi?

Sa lasi mai jos un scurt comentariu, un raspuns la intrebarea: “Ce simti cand dansezi?”

Si pentru ca este White Immunity Party – este recomandat sa ai la tine ceva alb: o bluza, un sal, o pereche de pantaloni 🙂

De asemenea, sa lasi 2 ore in programul tau de seara, mai precis marti seara, 25 octombrie, pentru tine. Sa fie timpul tau, dedicat tie.

Intrarea este libera, eu si echipa Danssa te asteptam cu drag!

Dragoste&White Immunity Party,

Cosmina

 

 

danssa_studio_stil-de-viata-activ

cover_dansa-white-immunity-party

 

2 thoughts on “Te invit la White Immunity Party

  1. Am simtit intotdeauna ca pentru mine dansul este ceva intens, bun, singurul care ma scoate din orice stare proasta. O noapte/ zi in care am prilejul sa dansez imi da forta si stare de bine poate chiar si o luna. Mi am dorit sa fac asta mult mai des. Si din pacate, in ultimul an n am mai reusit. Pe scurt, in aduce multe si toate bune. Il iubesc ☺

  2. Cand dansez simt bucurie, eliberare si entuziasm! Ma bucur sa invat miscari noi, abia astept sa simt energia grupului si sa aplic trucurile Cosminei!

Leave a Reply

