White Immunity Party – peste 50 de participanti au celebrat imunitatea in pasi de salsa

Desi a trecut o saptamana, inca zambesc cand imi amintesc de White Immunity – petrecerea pe care am organizat-o la Danssa Studio, locul unde ma simt foarte bine de fiecare data. Ideea mi s-a parut extraordinara deoarece am vrut sa ofer comunitatii mele oportunitatea de a primi lectii gratuite de dans de la o echipa care mie mi se pare foarte tare! Am vazut cat de frumos a evoluat sora mea de cand merge la ei, stiu cat de mult imi place la fiecare petrecere a lor, iar ideea de a dansa si de a vorbi despre cum ne mentinem o imunitate puternica mi s-a parut extrem de binevenita in apropierea anotimpului friguros.

Cum a fost?

Amuzant, lejer, ca inre prieteni! Sala a fost plina si toata lumea, de la mic la mare, a dansat si a urmat instructiunile lui Mirel. “Sunt de părere că oricât de încărcată ne-ar fi agenda, pentru sănătatea noastră fizică și psihică trebuie să identificăm acele activități care să facă din mișcare o plăcere, iar apoi să le alocăm timpul necesar. Unul dintre motivele pentru care iubesc dansul este faptul că încurajează viața activă! Mă bucur foarte mult de răspunsul pozitiv din partea Cosminei care a acceptat invitația noastră pentru a organiza acest eveniment axat pe un stil de viață sănătos pentru că o alimentație corectă și mișcarea prin dans și nu numai sunt ingredientele unei vieți sănătoase” – mărturisește Mirel Roman, fondator Danssa Studio.

Sigur ca sunt de acord cu Mirel! Dansam chiar si cand aveam fractura de col femural si puteam sta doar pe piciorul stang, sprijinindu-ma de cadru. Micutele molecule ale fericirii isi faceau treaba! Reduceau stresul si imi ajutau corpul sa se vindece.

Ce am facut?

Eu am tinut un miniworkshop despre strategiile pe care le folosim cand facem sucuri si smoothie-uri astfel incat acestea sa nu aiba un IG prea mare. Mai mult decat atat am discutat despre diferenta dintre sucuri si smoothie-uri – am observat faptul ca multa lume confunda sucul presat la rece cu smoothie-ul in blender. Am testat doua retete de smoothie-uri: unul verde, numa’ bun pentru imunitate – cu avocado si spirulina; si unul delicios, un cappucino raw cu carob, mesquite, ulei de cocos, goji, banana, scortisoara si inca cateva ingrediente. Trebuie sa recunosc faptul ca cel din urma a fost preferatul tuturor si este, binenteles, si al meu 🙂

whatsapp-image-2016-10-26-at-10-51-04whatsapp-image-2016-10-26-at-10-51-05whatsapp-image-2016-10-26-at-10-51-08whatsapp-image-2016-10-26-at-10-51-09-1

Am avut cadouri si surprize de la partenerii nostri – Eisberg (nu se poate imunitate fara salate), Solaris, Republica Bio si Solgar 🙂 6 castigatori la tombola au plecat acasa cu cadouri si cei 50 de participanti au avut belgus de salate, ceea ce m-a bucurat foarte tare!

whatsapp-image-2016-10-26-at-10-47-18whatsapp-image-2016-10-26-at-10-48-10whatsapp-image-2016-10-26-at-10-50-57-1whatsapp-image-2016-10-26-at-10-51-27whatsapp-image-2016-10-26-at-10-51-28

Dupa atatea discutii am inceput lectia de dans, am invatat pasi de salsa, care imbibati in energia grupului, parca erau tot mai usor de executat. Spre final Mirel ne-a cam pus in dificultate, dar am rezistat glorios. Toti radeau si se simteau bine si ne cereau sa mai facem!

whatsapp-image-2016-10-26-at-10-51-07whatsapp-image-2016-10-26-at-10-51-09

Sigur ca mai facem! Pai ce, dansam doar o data?

Asa ca daca iti place ce s-a intamplat la White Immunity Party urmareste pagina mea de facebook sau pagina Danssa Studio ca sa afli cand are loc urmatoarul nostru eveniment comun. Pana atunci te invit sa incerci si una dintre petrecerile tematice organizate de Danssa pentru ca eu asa m-am indragostit de ei 🙂

Pana atunci, dansati, dansati, dansati si bucurati-va de fiecare zi! Dar mai ales faceti preventie, investiti in imunitate: “Preventia previne ceea ce nici nu stii ca previi :)”

Dragoste & pasi de salsa,

Cosmina

Leave a Reply

