Campania de CSR by Henkel: 160 de femei si-au (re)descoperit frumusetea

Campania de CSR desfasurata de Henkel in luna octombrie pentru femeile din 4 localitati din judetul Constanta (Cumpana, Cobadin, Corbu, Lumina) mi s-a parut o idee extraordinara.

Cred ca motivarea femeilor in a fi si a ramane feminine si a-si (re)descoperi feminitatea, senzualitatea, potentialul este extrem de necesara. Am vazut-o pe pielea mea si multe dintre noi cred ca am experimentat acest lucru intr-un punct al vietii noastre: cand nu te simti frumoasa si nu iti faci timp pentru tine, lucrurile parca nu merg asa de bine. Viata nu este asa roz. Cand nu iti faci timp pentru a investi in propria ta senzualitate, cand lasi paharul sa se goleasca permanent, totul pare o sursa de frustrare.

De ce sa te uiti la poze cu alte femei care arata bine si tu doar sa visezi la asta cand poti foarte bine sa faci ceva, oricat de mic, in fiecare zi, pentru tine si potentialul tau. Campania aceasta mi se pare ca a pus pe tava ideea de frumusete si a facut-o simplu si curat. Voluntarii au lucrat din inima pentru ca ideea de feminitate de zi cu zi sa nu ramana doar un vis pentru femeile din cele 4 localitati.

caravana-descopera-ti-frumusetea-henkel-lumina-3caravana-descopera-ti-frumusetea-henkel-lumina-4caravana-descopera-ti-frumusetea-henkel-lumina-5caravana-descopera-ti-frumusetea-henkel-lumina-6

Nu este vorba despre glam si catwalk, ci despre femei ca mine si ca tine care, exact ca mine si ca tine, credeau ca nu mai au timp, multe dintre ele poate credeau ca doar atat se poate. La doar atat pot avea acces. Sa vezi atatea maini si inimi la treaba, toate determinate sa le faca pe femeile acestea sa zambeasca si sa se simta minunate, mi se pare genial! Si felicit atat initiativa, munca depusa, parteneriatele facute, voluntarii si, mai ales, rezultatul lor.

Asta arata ca se poate si ca daca primesti putin autor, poti face lucruri mari. Felicit si Henkel pentru ca are astfel de initiative si lansez provocarea si pentru alte companii sa faca astfel de campanii. Nu doar pe beauty.. sunt atatea goluri in zonele mai putin trendy si bogate ale tarii noastre incat fiecare dintre noi putem face ceva.

caravana-descopera-ti-frumusetea-henkel-lumina-9caravana-descopera-ti-frumusetea-henkel-lumina-11caravana-descopera-ti-frumusetea-henkel-lumina-12caravana-descopera-ti-frumusetea-henkel-lumina-13caravana_henkel_corbu-2caravana_henkel_corbu-3caravana_henkel_corbu-14

Detalii despre campanie

Având misiunea de a educa femeile cu privire la igiena și frumusețea părului, proiectul a mobilizat zeci de stiliști și voluntari de la Asociația Împreună Pentru Viitor Constanța, partener în organizarea proiectului. Astfel, 160 de doamne și domnișoare din localitățile constănțene Cumpăna, Cobadin, Corbu, Lumina au beneficiat de grija și explicațiile experților în ceea ce privește îngrijirea părului, în cadrul activităților derulate în luna octombrie.

Henkel România, lider global pe piața bunurilor de larg consum, prin branduri de îngrijire personală, dar și produse pentru curățenia casei, este in spatele campaniei desfășurate în luna octombrie 2016: “Caravana Descoperă-ți frumusețea”. Proiectul se înscrie în lista inițiativelor de responsabilitate socială ale Henkel România, care dorește să susțină și să încurajeze fetele și femeile să creadă în frumusețea și în potențialul lor de a reuși în viață.

Participantele în campanie au fost selectate cu sprijinul asistenților sociali din comunele menționate, astfel încât să fie persoane cu posibilități financiare reduse, care nu își permit să meargă la coafor sau să investească prea mult în imaginea lor.
”Am descoperit în această campanie povești de viață impresionante. Ne bucurăm enorm că am putut aduce un zâmbet pe fețele lor, că le-am ajutat să descopere trucuri mici, dar eficiente de îngrijire și înfrumusețare și că le-am făcut să se simtă speciale și răsfățate.”, a punctat Gabriel Barbu, General Manager, Divizia Beauty Care, Henkel Romania.
Pe lângă make-over-ul de care au beneficiat în ziua în care coaforul mobil Henkel a poposit în comuna lor, doamnele și domnișoarele din comunele constănțene au beneficiat de sfaturile stiliștilor pentru a-și menține ulterior un aspect îngrijit și acasă. De asemenea, toate participantele au primit produse cadou din gama Schwarzkopf și broșuri informative care să le ajute să își mențină look-ul mereu proaspăt și frumos și de-acum înainte.
Pentru a le oferi participantelor un tratament de îngrijire capilară complet s-au folosit soluțiile de îngrijire adaptate fiecărui tip de păr de la Schauma, soluțiile de colorare oferite de Palette și produsele de styling Taft (fixativ și spumă), brandul de styling numărul 1 în România, confom datelor furnizate de Retail Zoom pe baza cotei de piață în perioada ianuarie-august 2016.

Scopul campaniei, acela de a inspira si ajuta femeile defavorizate sa isi descopere frumusetea, invatandu-le ce produse de ingrijire personala li se potrivesc si cum sa le foloseasca mi se pare, inca o data, de laudat. Poate noi, pentru ca avem acces la atatea informatii si ne permitem sa ne punem problema: bio, organic, conventional, nu mai constientizam faptul ca pentru foarte multi insa, problema se pune foarte… altfel. Sunt inca multe multe femei, extrem de frumoase, dar care pentru ca nu au acces la tot ce avem noi, nu se pot bucura si nu pot pune in lumina unui selfie, adevaratul lor potential.

Va invit sa vedeti filmuletul si sa vedeti cat de fericite au fost doamnele selectate pentru campanie. Si va invit, daca aveti drum prin tara sa faceti un gest, cat de mic, pentru feminitatea celor care nu au ceea ce noi avem.

Caravana Descopera-ti frumusetea Henkel - Lumina (1).jpg

Dragoste & transformarea feminitatii,

Cosmina

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s